Profesionálna platforma LinkedIn pridáva na svoju stránku jednoduché logické hry, dostupné na počítačoch aj mobiloch
Cieľom herného rozšírenia je zvýšiť aktivitu používateľov a pravdepodobne prilákať nových. Ponuku dopĺňajú tri tituly – Pinpoint, Queens a Crossclimb.
Hry predstavujú bezplatný nástroj na zábavu a krátky oddych počas pracovného dňa. Medzi titulmi nájdeme prerábku sudoku Queens, slovnú asociáciu Pinpoint a hru so slovami Crossclimb. Hry sú nenáročné na ovládanie, zrozumiteľné a rýchle na jedno posedenie.
Pozri sa aj na toto: Naštvaní predplatitelia rušia Netflix. Núti ich pozerať reklamy
Hoci LinkedIn hry zatiaľ nespoplatňuje, ich cieľom je zlepšiť používateľskú skúsenosť. Podobnú stratégiu už zvolili viaceré online médiá vrátane New York Times so svojim populárnym Wordle, kde hry priniesli zvýšenie záujmu o platené predplatné.
Rozširovanie služieb o herný obsah sa stáva trendom. Príkladom môže byť aj Netflix, ktorý svojim predplatiteľom poskytuje exkluzívne mobilné verzie známych hier ako Hades či Sonic Mania Plus. V čase, keď sa táto streamingová platforma snaží svojich používateľov donútiť prejsť na drahšie balíky služieb s reklamou, to vyznieva trochu ironicky.
V prípade LinkedIn je však situácia iná a táto profesionálna sociálna sieť môže byť vhodnou platformou na jednoduché hry.